Cursos

Com comunicar en clau de benefici

divendres 9-13h

Per persuadir i generar la resposta desitjada cal posar-se a la pell del client i parlar en el seu idioma. Però, sabem fer-ho de manera eficaç? Els textos que escrivim en les comunicacions comercials assoleixen els objectius desitjats? Com es fa per escriure en clau de benefici i connectar amb les necessitats del client? A les xarxes socials, és diferent: com ho fem per aconseguir afinitat? Tot i que cal temps i molta pràctica per adquirir l’ofici de redactor creatiu publicitari, aquesta sessió n'aporta les claus fonamentals.

Objectius

- Adquirir tècniques de persuasió perquè les accions publicitàries i promocionals aconsegueixin els
seus objectius.
- Comprendre la metodologia que s'utilitza en les agències a l'hora de plantejar una campanya
publicitària.
- Conèixer les claus per crear missatges eficaços que generin una resposta favorable.
- Elaborar els textos d'una peça publicitària (e-mailing) segons els criteris treballats a la sessió.

Adreçat a

- Responsables de comunicació i màrqueting de petites i mitjanes empreses o empresaris.
- A tots aquells professionals interessats en conèixer els principis bàsics de la comunicació
empresarial.
Temari:
1. Abans d'escriure.
Claus per vendre més.
L'eina per pensar abans d'escriure: el brífing.
Ningú t'ha convidat a casa seva, Aida ho sap... o les funcions del missatge publicitari.
2. A l'hora d'escriure.
Com s'escriu per vendre.
Consells dels grans publicitaris.
Registre publicitari en la redacció: escriure en clau de benefici, consells de redacció publicitària.
Particularitats de cada format: Comunicació digital. Web. E-mailing. Newsletter. Comunicació off
line. El fulletó.
Tipus d'Entrades Fi de Vendes Preu Quantitat
Com comunicar en clau de benefici
240,00 EUR
Com comunicar en clau de benefici
216,00 EUR

Quan

dilluns, 24 d’abril, 2017
Hores: 16
divendres 9-13h

Organitzador

Cepta
977211966
cepta@cepta.es

On

Cepta
Avinguda Roma, 7
    43206 Tarragona
    Espanya
977211966
cepta@cepta.es

Participar a Twitter

Find out what people see and say about this event, and join the conversation.

Use this tag: # cepta