CEPTA celebra les obres del tercer fil, però tem retards en l'execució

El president de la confederació augura que les obres puguin allargar-se en el temps més del previst

Compartir

Fins al 9 de juny, ADIF duu a terme la nova fase de la implantació de les vies de ferrocarril d’ample internacional en el tram del Corredor Mediterrani entre Martorell i Sant Vicenç de Calders amb les obres de substitució de travesses que permetran habilitar el tercer fil en una de les dues vies entre l'Arboç i el Vendrell. 
 

Des de CEPTA, el president, Antoni Belmonte, és de la opoinió que les obres del tercer fil són un pas endavant -tot i que insuficient tenint en compte el retard en matèria d’infraestructures endèmica que pateix el territori- tot i que apunta que “els problemes tècnics existeixen i és probable les obres s’allarguin en el temps. 

Tal com recullen aquests dies diversos mitjans de comunicació, l’operació  s'allargarà en diferents fases durant els pròxims mesos. Adif preveu que a partir del pròxim 10 de juny s'iniciï la col·locació de les noves travesses i altres treballs auxiliars a la segona via del mateix tram entre l'Arboç i el Vendrell, així com a les dues entre aquest últim nucli i Sant Vicenç de Calders.

ACCEDIU A LA NOTÍCIA