A través del conveni entre les dues parts, a partir d’ara els associats de CEPTA gaudiran d’avantatges a l’hora de sol·licitar el seu pla de neteja especialitzat, un programa que l’empresa adapta a mida de cada empresa i que, avui dia, resulta totalment imprescindible per a garantir els estàndards de qualitat que exigeix la normativa vigent.
L’acord permet que els associats de la confederació empresarial puguin gaudir del servei d’aquesta empresa, que compta amb seu a la ciutat de Tarragona, preparada per efectuar l’anàlisi personalitzada que exigeix cada tipus de negoci, un servei que es completa a través del total de 8 oficines que l’empresa disposa al conjunt del territori català.
“Oferim un servei de proximitat i el preu del descompte s’aplicarà després de fer un estudi personalitzat de cada cas, ja que cada empresa té unes necessitats molt concretes i DEYSE s’adapta a les diferents situacions que van sorgint”, detallen el director comercial de DEYSE, Francesc Xaiver Herrero i el director comercial de l’empresa, David Colmenero (imatge).
Servei completament especialitzat
La tasca que duu a terme DEYSE és el resultat de més de 37 anys d'especialització en el sector de la neteja professional, l'àmplia experiència, qualificació i factor humà del personal especialitzat que integra el seu planter acredita la màxima qualitat en els nostres serveis, sigui quin sigui el grau d'especialització sol·licitat.
DEYSE està a l'avantguarda en la implantació de nous sistemes i tecnologies de neteja, present en tots els sectors d'activitat i amb divisions pròpies en els àmbits més especialitzats (farmacèutic, alimentari, sanitari i industrial).
L’empresa garanteix el màxim esforç per oferir la màxima qualitat en els nostres serveis i la satisfacció de les necessitats dels seus clients, que ha dut a la companyia a constituir-se com una empresa de gestió integral, que tracta també camps com la jardineria, la restauració, els serveis Auxiliars, el manteniment i DDD, entre altres.
A través d'un nou model d'integració de serveis, els clients de DEYSE tenen l’oportunitat de reduir i flexibilitzar, de manera sostinguda, el cost dels serveis mantenint un sol interlocutor. D’acord amb la filosofia d’especialització de l’empresa, els associats de CEPTA tenen l’oportunitat de fer un pas endavant en la gestió de la neteja i residus de la seva empresa.
Si esteu interessats a rebre més informació, poden posar-vos en contacte amb el departament de Servei de CEPTA, a través del telèfon 977 211 699 (Isabel Cabré) o a través de l’adreça de correu electrònic serveis@cepta.es.