30
10
2017
Vols que la teva empresa tingui més projecció, línies de futur definides i una orientacio comercial adaptada al mercat? A CEPTA t'ajudem a aconseguir-ho!
Contacta amb nosaltres per gaudir del servei del Director d'Accions Comercials (DAC) un servei personalitzat que us servirà per a assessorar-vos en els vostres objectius de vendes i per ajudar-vos a incrementar-les.
Aquest servei et servirà per dirigir les línies d'enfocament estratègic del teu negoci de manera efectiva i estratègica, aplicant mesures de ràpida execució i amb un pressupost adaptat a les teves necessitats.
Demana més informació sobre aquest assessorament, que et permetrà conèixer amb més profunditat les oportunitats que s'obren davant de la teva empresa i el mercat on es mou amb un sistema 'low cost' que et servirà de molt.
T'ASSESSOREM. Sol·licita més detalls a serveis@cepta.es i a través del telèfon 977 211 966 (Sra. Claustre Duran / Sra. Silva Cunillera)