Temari:
1. Identificació dels passos per a proporcionar un bon servei.
2. Aplicar les tècniques i eines telefòniques per a obtenir una eficaç atenció.
3. Actitud proactiva.
4. Saber escoltar.
5. Saber respondre a les peticions d'una manera eficaç i comprensible per a l'usuari i/o client.
6. Gestionar/guiar i intentar solucionar els problemes dels usuaris.
7. Gestionar/guiar la percepció de l'usuari i/o client i entendre el paper principal que desenvolupa el servei en l'èxit de la seva empresa.
8. Transmetre una imatge positiva via telefònica.
9. Aspectes psicològics a tenir en compte en l'atenció a l'usuari.
Advantages for companies:
Consultar descomptes per associats a CEPTA i inscripcions múltiples. Possibilitat de bonificació consultar condicions i terminis
Observacions:
Tots els cursos organitzats per Fundació Cepta de més de 6h podran ser bonificats segons el Nou Sistema de Formació continuada a través dels butlletins mensuals de cotització a la seguretat social. La Fundació Cepta ho tramitarà, gratuïtament, sempre i quan ens arribi la documentació necessària 10 dies abans de l'inici del curs.
Requirements:
- FULL D'INSCRIPCIÓ
- FOTOCÒPIA DNI
- COMPROVANT DE PAGAMENT
Documentació:
- FULL D'INSCRIPCIÓ
- FOTOCÒPIA DNI
- COMPROVANT DE PAGAMENT
Certificació:
CERTIFICAT D'APROFITAMENT