Curs subvencionat
cofinançat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público
de Empleo Estatal.
Per a més
informació es pot posar en contacte a formacio@cepta.es o bé trucant al 977211966.
Temari:
1. Business brand& Personal brand
1.1 Concepte i evolució de les marques
1.2 Casos d'èxit i fracàs
1.3 Tendències en els mercats
1.4 Missió, valors i rols de les marques
2. Eines per construir una marca corporativa
2.1 Claus per la singularitat i la diferenciació
2.2 Factors de generació de confiança
2.3 Neuro-màrqueting. De les eines tradicionals a les eines 2.0
3. Estratègia de màrqueting digital en les marques
3.1 Pla d'acció. De l'I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
3.2 Mercadologia
3.3 Resposabilitat, valors i objectius.
3.4 Cretaivitat
3.5 Anàlisi de la competència
4. Personal Branding
4.1 DAFO personal
4.2 Creació del QCIP
4.3 Implantació del PDAD
4.4 Branding estratègic
4.5 Personal Branding i mercat laboral
Requirements:
- Entregar la documentació requerida previ a l'inici del curs.
Documentació:
Per formalitzar la inscripció cal aportar la següent documentació:
Si estàs en actiu
•Fotocòpia del DNI en vigor
•Fotocòpia de la última nòmina sencera, on ha d'aparèixer la següent informació: Núm. de Seguretat Social del treballador, Núm. de Seguretat Social de l'empresa i CIF de la empresa
Si ets autònom (freelance)
•Fotocòpia del DNI en vigor
•Fotocòpia de l'últim rebut d'autònoms
Si estàs en situació d'atur
•Fotocòpia del DNI en vigor
•Fotocòpia del DARDO actualitzat (document d'inscripció de demanda de feina del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya)
•Fotocòpia d'algun document on aparegui el Núm. d ‘afiliació a la Seguretat Social
Certificació:
Entrega d'un certificat d'aprofitament al finalitzar el curs