Visita comercial

Dijous i divendres de 09:00 a 14:00

Com arribar al client amb els nostres productes i serveis? Com desenvolupar l'activitat comercial de manera sostenible? Com fidelitzar els clients? Una formació pràctica que li proporciona el mètode i les eines necessàries per a dominar el procés de venda i augmentar la seva efectivitat comercial.

Objectius

Examinar les diferents maneres d'establir una relació comercial amb els clients, atenent al procés de comunicació comercial, a l'entrevista, a les fases de venda i al seguiment per a la fidelització de clients. Finalitza estudiant el concepte de qualitat i orientació cap al client.

Adreçat a

Personal de l'àrea de màrqueting i vendes de l'organització que desitgin potenciar els valors que porten a una venda efectiva i a una fidelització de clients.
Temari:
1. Visita comercial
2. Las etapes i el desenvolupament de l’entrevista de venda (argumentació, convèncer, objeccions, satisfer, finalitzar i tancar la venda)
3. Consolidació
Observacions:
El preu del curs és de 200€ inclou el dossier del curs i les classes . Consultar descomptes per associats a Cepta i per persones en Atur.
Requirements:
- Entregar la documentació requerida previ a l'inici del curs.
Documentació:
Per formalitzar la inscripció cal aportar la següent documentació:
- Full d'inscripció
- Fotocòpia del DNI
- Comprovant de pagament
Certificació:
Entrega d'un certificat d'aprofitament al finalitzar el curs
Tipus d'Entrades Fi de Vendes Preu Quantitat
Suscripción
280,00 EUR
socis
252,00 EUR

Quan

dijous, 7 de maig, 2020
Hores: 10h
Dijous i divendres de 09:00 a 14:00

Organitzador

Cepta
977 242 313
cepta@cepta.es

On

Cepta
Rambla Nova, 95, baixos
    43001 Tarragona
    Espanya
977 242 313
cepta@cepta.es

Participar a Twitter

Find out what people see and say about this event, and join the conversation.

Use this tag: # cepta